суббота, 26 марта 2016 г.

მეშვიდე დღის რეფლექსია

მიმდინარე მოდული  დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით:გავეცანი და შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების ჩეკლისტი,რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს  დაგეგმილი სამუშაო სტრუქტუირებულად შეასრულოს.გავეცანი და შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა,რომელიც დაეხმარება ჯგუფის მიერ შესრულებული სამუშაო შეაფასონ.შესწორება შ.აღვწერე შეფასების მეთოდები.ევიტანე შეფასების დროის ჩარჩოში

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი- რუბრიკა

Комментариев нет:

Отправить комментарий